leijona osaa vaan niin saatanan hyvin pistää tän paskan maailman biiseiks ja riimeiks.

mutta siis terve sulle kuka on eksyny lukee tän anonistin selostuksia, kyllä luokittelen itteni nistiksi ja täl hetkel elämä potkii vitusti liikaa päähän, ja ainut pakokeino on joko huumeet tai kirjoittaminen ja nyt vaitsin kirjoittamisen. Ihmiset on vaan ykskerrallaa lähteny mun luonta ja sanonu mulle että oon muuttunu ja käskee mun lähtee katkolle. No haluisin eka hoitaa kämpän itelleni ja muutenki asiat kuntoo ja sen jälkee miettii sitä katkoo, koska kaikki mun läheiset on tyylii lähös linnaa ni ei mulle jää tänne mitää muuta ku douppaaminen. 2017 alko helvetin hyvin, vitusti naksuja, telareita, lyricoita, koksuu, kukkaa ja tottakai alkoholia. :) lukunottamatta sitä et mut jätettiin ja parasystävä sano et mun pitää hoitaa itteni eka kuntoon ku se haluu olla munkaa tekemisis. fuck those assholes, eiköhä narkata ittemme hengiltä, whose with me?