viimeinen pyyntö, hoitakaa mut kuntoo...

viimeeks syyskuussa oon näköjää kirjotellu, ja yllätys yllätys kaikki asiat on muuttunu niin radikaalisti et en ees tiiä mistä alottaisin..mut ehkä sellainen rakkauden täyteisin asia näiltä viimesiltä kuukausilta (ainii vuoski vaihtu taas xd) on mun kummipoika, joka synty marraskuussa ♥ oon niin korviani myöten rakastunu siihen pieneen ihmiseen, jotenki se on herättäny mus itessääki sellasii hoivaviettei mitkä ei oo tullu ennen näin selkeesti esii :) enskuussa ois reissu sinne Afrikan mantereen itäpuolen rannikon lähelle olevaan saareen ja ai että, tulee kyl nyt just niin tarpeeseen tää matka ku voi vaan tulla. jotenki tää kuukaus on ollu vitun rankka henkisest, ja nyt pitäs vaan saada levättyy ja tehtyy joku selvä suunnitelma lähitulevaisuudelle. Mä en anna tän masennuksen nujertaa mua samal taval ku viimevuon tähä samaan aikaan. Tää on vitun pitkä prosessi, mut just sen takii oon kiitollinen mun ystävistä, ja varsinki mun best fucking bitch ketä ilman en varmaa jaksais ees yrittää mennä jotenki eteenpäi. En mä ees löydä sanoi sille kuinka tärkee sä mulle oot, mut sä tiiät sen jo.. jokasel ihmisel pitäs olla yks tällanen ystävä♥  I'm always with you, even if I'm not around, remember that my love♥