Hello my loves & other witches♥ Elokuu on saapunut ja tunnen ja haistan sekä syksyn, että karman ilmassa. Istun tässä teekupposen kanssa suitsukkeen sauhutessa vieressä ja mietiskelen, että pitäiskö tänään yrittää mennä etsimään kivoja kiviä luonnosta ja istua hetki metsän siimeksissä mietiskelemässä asioita..on nimittäin just sellanen olo. Mun entinen vanha ystävä, kuka teki mulle paskasesti miljoonia kertoja on vissiin elämänsä kanssa aika umpikujassa ja yrittää kovasti uskotella itelleen ja muille toisin, mutta hauskinta tässä oikeestaan on se, että se tuli 'itkemään' mulle pari pv sitten kuinka hänellä on mua ikävä ja meidän yhteisiä aikoja ja kuinka hän on muuttunut blaablaablaa. Noh tätä mä oon oikeestaan pari vuotta odottanutkin, ja tiennyt että näin tulee käymään mutta kirsikka kakun päällä on se ettei mua kiinnosta tää kyseinen henkilö paskan vittuakaan enää. :D katkasin itse häneen viimeisen kerran välit 2 vuotta sitten, kun sain tarpeekseni ja nyt sain tavallaan viimeisen kerran itse sulkea oven, kun poistin hänet kavereista yms. muusta somesta tän jälkeen sanomatta mitään, joten vihdoin ja viimein hän on mulle lopullisesti kuollut. Ja ette uskokkaan kuinka vapauttavaa tää on.

En kanna hälle kaunaa tai toivo hänelle pahaa, koska olen kasvanut siitä yli, mutta toivon että hän joskus tajuaa sen miksi kaikki ystävät lähti hänen luontaan eikä kukaan palannut. Haluun että se ihminen vittu ymmärtää että kaikella on syynsä, ja tällä kertaa hänen oma tyhmyytensä on johtanut hänet sinne umpikujaan elämässä missä hän on nyt. 

Tästä on hyvä jatkaa mun lempi vuoden aikaa. :)

Mutta siis jatkan vähän kevyemmällä asialla. Tää vuoden aika on sanoinkuvaamattoman ihanaa kokee ihmisen kanssa yhdessä kenen kanssa vois sanoa jopa, että synnyin uudelleen..ihmisen kanssa jota rakastaa enemmän ku mitään, kenen kanssa kaikki on uutta ja ihmeellistä. Kaikki on vieläkin niin epätodellista..mutta parhaalla mahdollisella tavalla. Syksy on mun lempi vuodenaika ja ehdottomasti kaunein. Syksyn värit, hajut, maut ja ylipäätään se fiilis. Syksytuuli, sade ja pimeys...Metsät, ja muut upeat maisemat luonnossa..Siinä kaikessa on taikaa. Ja se kaikki on upeeta kokee ihmisen kanssa joka arvostaa sitä kaikkea samalla tavalla.