Tuntuu et en ansaitse tät kaikkee... miten hyvin mul nyt menee..mul on rakastava perhe,ystävät ja poikaystävä...tät rakkautta ei voi sanoin kuvailla..ja käsin voi melkein sitä kosketella. Mä kasvan ja kehityn joka päivä enemmän, ja mun ympärillä tapahtuu kokoajan lisää sitä mitä mä manifestoin. Mun asuin alueelle aukes just kauppa missä myydään kristallikiviä ja salviaa ynnämuuta ihanaa mitä meen hypistelee ja ostelee sinne...en malta oottaa. Ja parhaillaan ollaan mun elämän rakkauden kans laitettu yks uus lempi projekti tulille ja sil on parhaillaan vahva startti... oon niin ylionnellinen ja kiitollinen kaikesta. Jokasesta läheisestä, jokaisesta taistelusta, jokaisesta energiasta, tunteesta, jokaisesta hetkestä minkä oon eläny tähän asti ja tuun elämään... kiitos.

joulu lähenee ja mä vaan tunnen sen rakkauden mikä ilmassa leijailee.. tää on aika ihmeellistä aikaa pakko myöntää :)