terve ja heipähei c: mitäköhän täs on taas tapahtunu...no kaikennäköst shittii mut on se vaan ihme et ku sul on oikee ihminen rinnalla ni ne paskimmatki jutut ei oo ylitsepääsemättömii ja täs tilantees oikeestaan vaan hyvä juttu vaikka kokemuksena oli aika hirveetä.

oon vieläkin niin vitun onneni kukkuloilla ja kiitollinen. en tiedä johtuuko planeetoista vai mistä et oon ollu toooosi herkällä päällä täs pari päivää, pienetki jutut saa pillittää ja jos hetkeks pysähdyn ajattelee mun tän hetkist tilannetta niin onnen kyyneleet heti purskahtaa. 

pien runo minkä just keksin; If you treat me right, I will suck your dick every night ♥ eiks ookki herkkä :D mut ainaki paikkaansa pitävä.

Joka päivä mä oon kiitollinen myös siitä et ku herään, nii mul ei oo mitään aikomusta tai edes halua vetää mitään.